CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 3, 2009

argghhh.. tension

setiap kali menjelang bulan februari ini lah yang aku tension giler.. bulan aku kene ikat perut sebab aper??? sebab aku gaji awal bulan lepas.. bayar duit ini.. bayar itu.. bayar ini..
nasib baik aku dah settle hutang piutang aku dulu...kalau tak gugurlah rambut aku yang tebal nie...

dalam pada tengah kepala berserabut ngan duit.. mulalah aku memikirkan design baju wedding aku nanti..kalau aku pakai jubah mak aku kate nampak badan tue besar.. tak sesuai untuk orang yang mempunyai punggung yang besar macam aku nie...mungkin aku akan buat design ala2 kebaya labuh @ baju kurung moden...





aku sebenar-benarnya telah membuat satu pembaziran dimana aku telah membeli kasut yang bagi aku cantik tapi mungkin tidak dipakai untuk majlis nikah aku nanti!!! KNAPE???


sebabnya hati aku berbelah 2 samada nak pakai warna putih @ cream coklat peanut Wawa...



*ini lah pembaziran yang telah aku buat...

masa beli kasut ni dengan en sayang aku... die dah bagi 'sign' "are u sure to wear this shoes or you change the white colour"... tapi aku punye mata degil dah terpaku warna coklat dengan bangganya aku mengatakan" yeah!! why must be white apasalahnya kiter pakai warna cream coklat peanut(betul ker warna yang aku sebut nie!!!).. hehehe

balik jer dari membeli belah mak ngan adik aku lak boleh komplain...KNAPE?? mesti warna coklat... wawawa... masa tuelah aku rase menyesal giler beli kasut tu... macam mane nie...

menyesal until now.. my mom still want the white colour....

korang bagilah pendapat yang boleh pujuk hati aku balik supaya tidak membazir.... aku dah tak der duit nak beli kasut lagi... banyak bende aku tak wat lagi.. wawawawawaaaaaaaaaaaaa



1 comments:

anil lutaze said...

ihik..kasut ni boleh pakai jenjalan...

belilah another white shoes... puas hati trus..hehehe...