CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 8, 2009

sweet!!

yesterday and of course today, aku berjalan jalan bersama mak yang aku sayangi... aku berjalan di sekitar pekan kajang.. walaupun poket aku kosong kuar jugaklah boring duk umah asyik duk depan tv, layan majalah pengantin macam dah tak de keje lain..
first trip pegi kajang point.. sebenarnya tak penah jalan kat pekan kajang, my mom give the direction mana taknya slalu tmpt aku shopping kat area kl jer...
actually my favourite and hobby kumpul barang home decor english style.. kat kajang point tue d 2 kedai home decor ala english.. kk home decor ngan romantika.. yang paling teruja nya pelbagai jenis barang perhiasan rumah dan kelengkapan perkahwinan...

*cantekkan?? sweet sangat!!

disebabkan aku masih mencari bahan2 untuk dijadikan pelamin bertemakan english style... aku jumpe gak ngan kedai2 kat situ paling aku suke pegi romantika sebab kedai dier BESAR.. banyak giler bunga yang very sweet sangat..

*banyak sangat pilihan bunga rose
aku suggest korang g lah saner... memang korang akan teruja, ternganga dan bingung nak beli aper kat sana..
hehehe seronok ari nie!!!