CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 15, 2009

bunga dulang

sebenarnya aku tgh pening nak cari bunga artificiale yang cantik2... dah jumper tempat nye kat kajang point kedai romantika tapi tue lah mahal pulak.. dah tak tahu kat mane lagi nak carik...
dan paling memeningkan kepala otak aku macam mane lak aku nak decorate bunga dulang aku nanti.. walaupn lambat lagi wedding tapi hati aku nie rase macam takut tak sempat nak buat..

kalau ikut otak jahat aku nie.. nak pegi kedai bunga kepunyaan cina dalam pasar chow kit tue cari alasan tanya itu ini pastu bodek tunjukkan macam mane nak wat bunga dulang tue.. tak pun curik idea die hehehehe... tapi nak ke die tunjukkan???..

bile lah nak gaji nie lagi brape hari lagi yek.. ?? hah 10 hari lagi kenapa tak esok jer... arghh dapt gaji nie nak beli kain baju nikah ke beli barang hiasan hantaran..mmm ikut perancangan nak beli baju nikah...
eee serabut otak da...

* aku suke bangat dengan hiasan bunga macam ni... cantek kan!!!!

ini adalah idea-idea yang akan aku terapkan dalam pembikinan projek membuat hantaran aku nanti...
k la tetiba lak sakit perut ni... erk!!

5 comments:

nanonano said...

hehe ske je tgk gubahan hantaran org kan??
skrg na pun ceduk byk2 idea org..
sume lawa2 la..
smpaikan xtao nk pilih yg mane 1 tuk hantaran nanti
:p

sha said...

ish kalo google gambar hantaran tu berlambak2 la yg sangat lawa nih

antalya said...

rajin2 kan diri belek majalah dan search kat internet ya

Unknown said...

alah..
letak je bunga2 tu
tambah riben skit
lawa je.. i nyer nanti i gubah je ikut suka hati
cantum2 bunag tu...
tak tau la pe jadik nye nanti
*harap2 lawa*

goblogbyfarah said...

beli artificial flower yg nampak mcm bunga betul..

cantik!!!