CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 8, 2009

pelamin

ahaa!!!! nie aku nak citer skit pasal pelamin aku on 5 julai 2009..

yea.. yea setelah mongodam internet setiap hari akhirnya aku mendapat inspirasi daripada pereka ini yang telah menghasilkan pelamin yang aku idam idamkan selama nie...

soalan : aper perasaan saya sekarang???
jawapannya : perasaan saya sangat suke dan tak sabar nak create sendiri pelamin tue...hehehe.

jeng.. jeng.. jeng..

*pelamin aku nanti...
canteeekk!!! tapi tak lah sebijik macam dalam gambar nie... dah tentu dalam gambar nie sorang pereka yang profesional bukan macam aku budak baru nak blajar buat... ni first time nie nak buat.. memandangkan my mom baru order kerusi baru maka aku sangat sukeeeee!!!
soalan : adakah saya keterlaluan???
jawapannya : mungkin ya!!! ape aku merepek nie..
kene dengan konsep aku pelamin khemah atas jalan raya.. dan aku akan ikhtiarkan mintak carpet hijau supaya kelihatan macam atas rumput yang kehijauan.. hehehe..
eh! ape nie tak leh suke sangat!!! k stop...

5 comments:

Anonymous said...

testing..testing.. testing power 123!!! orang dok komen aku yer blog tak leh nak coment nie yang testing..

Unknown said...

kamu buat pelamin sendiri ke nanti??
bagus..DIY selagi boleh
jimat dan PUAS kan
air tangan kita sendiri

cantik...
ringkas tapi sweet
tapi i prefer kalau ranting2 kayu takde kat belakang tu
*pendapat je lah*

lady_daisy said...

thanks dayu for ur suggestion.. pikir macam tue gak.. menyemak jer ranting2 tue nampak serabut skit..just a simple pelamin..

lady_daisy said...

thanks dayu for ur suggestion.. pikir macam tue gak.. menyemak jer ranting2 tue nampak serabut skit..just a simple pelamin..

SINCHAN KPTM said...

SWEETE LA..MCM DALAM TAMAN..SIMPLE TP LAWA..