CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 26, 2009

luahan perasaan!!!

apa yang aku rase skang??? perasaan aku skang sedih### teringat kat arwah ayah tercinta... walaupun dah lame pergi meninggalkan kami sekeluarga he still always in my heart and takkan padam dalam ingatan sampai bile??/ knapa aku tak lupe nie..

korang penah tak terfikir macam aku pikir???

perkara situasi yang bakal terjadi sentiasa bermain dalam kepala otak aku yang serabut nie.. aku selalu imagine situasi akad nikah aku nanti... aku mesti nangis.. mase ayah ader sume ingat berjalan lancar... ya arwah ayah memang garang tapi die tegas ader sebab tertentu sometimes teringat cara ayah pujuk balik bile dah kene marah... hal anak2 sentiasa ambil tahu die seorang yang sangat penyayang...ya allah (semua kenangan merewang di kepala otak aku skang!!! too much memories with him)

aku alergic tgk orang ader ayah nie.. manje2, jalan-jalan ngan ayah.. masa der ayah dulu slalu sangat makan kat luar sampaikan sekarang kitaorang still pegi tempat yang same...aper yang aku impikan ayah ngan mak de same2 dalam wedding aku..Ya Allah kuatkan lah semangat ku untuk hidup menjaga seluruh keluarga ku...amin.

aku kesian tgk mak aku dulu berdua skang sorang2 terkontang kanting besarkan anak2.. orang yang ader mak ngan ayah pun dah serabut kepala inikan lagi mak aku yang sorang2 yang kene buat keputusan arrange kan aku yer wedding..mak you are super dupper mom in the world no matter what happen to you... untuk ayah aku akan slalu doakan roh nya dikalangan orang yang beriman... amin.. sama2 kiter sedekah al-fatihah buat ayah aku yang tercinta... Al-Fatihah..

0 comments: