CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 17, 2009

hantaran

aku pening!!!! sebenarnya aku rambang mata... macam nak terjojol mate aku nie.. last week aku pegi kedai kasis reben.. kedai banyak pilihan untuk hantaran, bunga macam macam ader.. aku memang slalu g sane.. walaupun rumah aku jauh nun di cheras sana.. mak aku tetap suke beli barang dapur kat giant tue.. (actually dah terbiasa beli barang ngan arwah ayah kesayangan kami.. tak boleh nak luper..sweet moment la katakan) dan aku memang tak mis pun g kedai tue aku sure saper yang pegi macam nak giler cantik2 belaka diorang yer hantaran..

aku rase cine kedai tue dah kenal ngan aku.. nak dijadikan cerita aku dah lamae ushar hantaran bermotifkan ala-ala sarang burung.. cantik bangat.. aku pun beli barang kat situ (mahal skit barang die) walaupun mahal aku tetap beli sebabnya barang-barang die susah nak dapat kat kedai lain..
kalau beli yang ready made nyaer nagan die rm33 sekotak, kalau pakai polistrien tue aku tak sure harga nye tapi aku agak dalam rm25 macam tulah..

aku beli barang tue skit dulu nak try kan!! so buat kat umah... buat punyer buat rupenya lagi save kalau aku wat sebijik macam kedai tue.. rm30 yang aku spent beli barang tadi dapat 2 bekas hantaran bandingkan dengan rm33 sebekas.. jimat kan.. memang berbaloi...

pasal aku nyer part dah settle aku rase dah tak nak ubah fikiran lagi.. untuk en tunang aku die mintak aku buatkan sebabnya die tau aku yang kreatif nie..nak bawak die takut die tak nak pegi al maklumlah aku kalau pegi kedai shopping sesuatu barang semua kedai aku masuk dan die akan kata menyesal giler.. sebabnya die penat ikut aku hehehe tapi itu adalah reallity perempuan... kesian kaum lelaki...

aku ingat nak wat colour soft purple.. boleh imagine tak hantaran kami nanti mesti sweet kan!!!
mesti cantik kalau dalam gambar nanti...

k aku nak tgk what my mom doing right now!!! see ya

0 comments: