CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 20, 2009

lega giler!!!



last week i just go around chow kit to take all the item that i was order.. kat sane aku order bakul mengkuang yang harga nya berpatutan bagi aku than the other place.. mungkin aku tak tunjuk di blog aku sblm nie bakul macam mane aku order.. skang aku tunjukkan ..

cantik!! kan mak aku ruh order 300 biji / rm1.70 each.. aku kira balik sebiji bakul tanpa hiasan harganya rm 0.80 dan bunga tue rm 0.40 sebiji dan selebihnya charge reben...korang rase2 macam mane k tak.. chinese lady tue kate dia tak amik upah buat.. rm 1.70 tue aku rase dah ok sebabnya aku skang sibuk ngan keje dan kemalasan aku bertambah2.. jadinya aku order je..



4 comments:

JustAgurlzNotAprincess said...

hrmm...
hai...
xsilap ita...masa bulan 12 ari tuh r..kat nilai bekas cmnie 0.50 sen jerk...

lady_daisy said...

really!!! erm sebenarnye dah malas nak g sane.. hehehe.. actually my mom yang belikan so ikut sponsor la kan heheheh

Anonymous said...

ader lagi murah 48 sen jer..tapi dekat air hitam johor la heheheh..kalo nak siap hias mcm awak punyer tu dier ambik rm1 jer..

lady_daisy said...

thanks for the info...by the way nak g sane yang leceh. i dok kl
kalau i kat johor takpe gak kan..
kalau nak dikira balik lebih kurang je harga die..