CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 15, 2009

picture tell u

buat sekian lamanya setelah bergelar isteri ....


masa akad nikah....




batal air sembahyang

family sebelah perempuan


k hari tue aku d cakap kan aku buat sendiri hantaran aku kan..
so now, aku tunjukkan sepenuhnya hasil tangan aku sendiri tau..
tepuk dada tanya selera, bagi yang ada bajet nak tempah myb lagi cantik kan..
so orang yang slalu lari bajet macam aku nie.. nie lah hasil nya yang tak seberapa bagi aku..

nie mas kawin ngan cincin aku
bunga tue aku wat sendiri tau...


parfume


okley dan jam tangan


yang nie aku bagi muffin pelbagai rasa dan warna


bunga rampai


kemeja dan jeans


rehal dan al quran

actually d banyak lagi tapi tak sempat nak upload..
sibuk skit lately nie..banyak bende nak kene kejar balik..
nway pratonton percume....

1 comments:

Anonymous said...

Untuk gambar perkahwinan REZAN & AININ...sila layari www.flickr.com/photos/rezaphotography