CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 17, 2009

adakah ini dugaan orang nak kawin...

lama dah tak menulis... almaklumlah 2 weeks lagi my big day...
nak bercerita tentang dugaan di alam pertunangan...hehe macam baca buku cerita darjah satu jerk!!

story begin like this>> aku telah mengalami pelbagai cabaran dan dugaan but until tahap kesabaran aku masih boleh dipertahankan.. lately problem aku adalah ngan kereta yang banyak berjasa kat family aku..tak abis2 meragam..mana taknya rosak ini pegi baiki minggu depan sakit lagi.. ye la kereta lama kan but it still working xcellent..duit tak usah citer dah brapa ratus aku habis..dan yang terbaru cermin pecah secara tiba2 di tgh highway..
ini adalah akibat ikut bontot lori..actually takd niat pun nak ikut lori tue memandangkan jalan sempit nak tak nak jalan gak.. tapi apakan daya benda dah nak jadi...nak jadikan cerita budget aku lari untuk bulan ini..

itu baru dugaan pasal duit.. ada lagi satu dugaan yang paling mencabar keimanan aku sebagai seorang anak.. yelah dlam menguruskan perkahwinan aku my mom banyak membantu.. lately nie aku hati nie tak senang sebab kitaorang asyik gaduh walhal bende kecik jerk!! sometimes aku dok menung balik ini kot dugaan orang nak kawin...

korang sume d rase tak macam tue..???

tapi aku kan anak.. aku tak membantah pun walaupun hati nie tak brape senang..yelah baru first time nak buat kenduri besar. aku iye kan ajer...but aku nak berpesan ngan korang yang baru starting melangkah ke dunia perkahwinan jaga hati mak bapak kiter sebaik yang mungkin perarsaan mereka mudah tersentuh...tambah lagi perasaan nak lepaskan tanggungjawab mereka ke tangan manusia yang bergelar suami dan dan of course mereka sedih kan....

k tutup cerita pasal pearsaan nie..
nway korang doakan yang terbaik untuk majlis perkahwinan aku nanti...

4 comments:

aMyZah Bee said...

mungkin ni dugaan org nak kawin...so sabar la...org nak kawin ni memang byk benar dugaan so kene tabah n kuat fizikal n mental... sabar yer...

FAD RMLN said...

samelah kte. mcm2 lah dugaan. penat tau~ all the best tuk awk.

Luv like this.... said...

salam...memang selalu bgtu kot di alam pertunagan..tp ape pon somoga selamat dan lancar segalanya ok..

Jehan Najib said...

gud luck utk majlis tu ye :)