CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 18, 2008

Misi 4 julai 2009


Misi 4 julai 2009

Cincin merisik dah terletak di jari manis (hehehe so sweet lah)

Tarikh langsung nya dah ditetapkan, maka dengan itu bermulalah satu tanggungjawab yang perlu aku pikul bersama en. tunang aku untuk merealisasikan impian untuk hidup bersama.

Tapi dah jadi lumrah aku rasa perempuan jer yang sibok dok piker itu piker nie nak jadikan majlis tue kalau leh weeding of the year lah konon (impian setiap wanita didunia nie)

Bagi en. lelaki lak amik jalan mudah je kalau leh buat yang wajib jer (semua insan yang dilahirkan lelaki)… dalam kepala otak diorang nikah terus bawak balik jer (almaklumlah dah jadi milik nya)..

Apa yang perlu aku wat yek????

Mesti wat plan yang startegik kalau tak haru weeding aku.. Aku nie tak delah kayo nor pun tapi cukup cukup bajet jer..

Kalau aku orang kaya ader lak bajet rm 50 000 jawapan nya memang havoc giler majlis aku…disebabkan aku sedar sape diri ini maka aku perlu menggunakan kepala otak aku yang dikurniakan untuk berfikir dan ber imiginasi secara kreatif dan inovatif.

Bukanlah nak bangga diri tapi itulah hakikatnya.. syukur kepada yang Maha Esa kerana Dia telah mengurniakan bakat semulajadi aku sebagai orang yang agak berseni gak… hehehe

nak harapkan kat kedai tempah siap2 memang nak cekik darah aku.. melampau lampau diorang nie kalau leh masing masing nak tunjuk paling mahal..

tapi cube korang survey balik barang barang diorang satu jenama dan sangat lah simple dan boleh wat sendiri…sama gak ngan pelamin ke baju ke nak kene carik yang sesuai ngan bajet.. pkir-pikirkan…

k jumpe di lembaran yang lain…..



0 comments: